Komenda Miejska Policji w Koninie poszukuje pracownika
Specjalista ds. BHP – to poszukiwany przez konińską komendę specjalista. Poniżej prezentujemy wszystkie szczegóły związane z tą ofertą.
KOMENDANT MIEJSKI POLICJI W KONINIE POSZUKUJE PRACOWNIKA
NA STANOWISKO:
SPECJALISTA DS. BHP – JEDNOOSOBOWE STANOWISKO DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY KMP W KONINIE
Wymiar czasu pracy – 0,8 etatu
Wynagrodzenie – 2.522,91 zł brutto (w tym premia regulaminowa + dodatek za wysługę lat).
Umowa o pracę od dnia 1 stycznia 2019 r. na okres próbny trzech miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Miejsce wykonywania pracy: Konin
Adres urzędu: Komenda Miejska Policji w Koninie
ul. Przemysłowa 2; 62-510 Konin
Warunki pracy:
- praca biurowo – administracyjna, w systemie jednozmianowym;
- praca przy komputerze;
- dostęp do urządzeń telekomunikacyjnych;
- brak czynników uciążliwych oraz szkodliwych dla zdrowia.
Zakres zadań:
-
Nadzorowanie i kontrolowanie przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa, higieny pracy w jednostkach i komórkach organizacyjnych KMP w Koninie;
-
Sporządzanie analiz ujawnionych nieprawidłowości i stwierdzonych zagrożeń
w funkcjonowaniu jednostek i komórek organizacyjnych komendy; -
Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy;
-
Prowadzenie rejestrów oraz kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków w pracy;
-
Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą;
-
Opracowanie i aktualizowanie instrukcji w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;
-
Organizowanie i zapewnienie odpowiedniego poziomu szkoleń dla policjantów
i pracowników Policji w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy; -
Przedstawianie Komendantowi wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy;
-
Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz zakładowymi organizacjami związkowymi przy:
-
podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzegania przepisów zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w trybie i w zakresie ustalonych
w odrębnych przepisach; -
podejmowanych przez pracodawcę przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków pracy.
-
-
Udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jego części, a także nowych inwestycji. Zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględniania wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach
i dokumentacji.
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 1 rok stażu pracy w służbie bhp.
Dokumenty niezbędne:
-
życiorys/CV i list motywacyjny (własnoręcznie podpisane);
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy.
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (własnoręcznie podpisane)
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy złożyć do dnia 9 listopada 2018 r.
Decyduje data stempla pocztowego lub osobistego dostarczenia do urzędu.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Koninie
Wydział Ogólny
ul. Przemysłowa 2
62-510 Konin
Klauzula informacyjna
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Miejski Policji w Koninie z siedzibą przy ul. Przemysłowej 2 w Koninie 62-510;
-
Zgodnie z art. 37 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych Komendant Miejski Policji
w Koninie wyznaczył w podległej jednostce Inspektora Ochrony Danych – Szymona Szuszwalaka, tel. (63) 247 21 21, e-mail: iod.konin@po.policja.gov.pl; -
Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wybrane stanowisko na podstawie Kodeksu Pracy. Natomiast wszelkie dane spoza zakresu wymaganego ustawą przekazuje Pani/Pan świadomie z własnej i nieprzymuszonej woli, wyrażając zgodę na ich przetwarzanie;
-
Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres wskazany w przepisach ustawy
z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz Zarządzenia nr 93 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 grudnia 2007 r. w sprawie jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji. Natomiast tryb usuwania dokumentacji zawierającej Pani/Pana dane osobowe określa Zarządzenie nr 43 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 września 2017 r. w sprawie trybu brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz sposobu postępowania z materiałami archiwalnymi
i dokumentacją niearchiwalną w przypadku trwałego zaprzestania działalności przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych oraz organy i jednostki organizacyjne podległe temu ministrowi lub przez niego nadzorowane oraz aktów niższego rzędu wydanych na jego podstawie; -
Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
-
Ma Pani/Pan prawo do dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, żądania przenoszenia, ograniczenia przetwarzania lub usunięcia, prawo do wniesienia sprzeciwu, a także prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
-
Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzędu Ochrony
Danych Osobowych; -
Pani/Pana dane osobowe przekazane w celu rekrutacji nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
-
Dane osobowe przetwarzane w Komendzie Miejskiej Policji w Koninie na podstawie ogólnego rozporządzenia o ochronie danych nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4;
-
Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału
w wybranym procesie rekrutacji.